Hur har vi skött vårt uppdrag? Tyck till och bidra till förbättringsarbetet genom att ge feedback på din serviceanmälan.
Är du mycket nöjd, nöjd eller missnöjd? När du gjort en serviceanmälan ber Fabege dig sätta betyg på hur ditt ärende hanterats genom att välja en av tre symboler: mycket nöjd, nöjd eller missnöjd.
Att ge feedback på din serviceanmälan tar en sekund och vi älskar att få synpunkter som ger oss möjlighet att driva ett aktivt förbättringsarbete. Genom att trycka på den symbol som bäst beskriver din upplevelse bidrar du till det arbetet.
– Det är väldigt viktigt för oss att få feedback på hur vi hanterar vårt uppdrag. Vi har en ambition att 100 procent ska vara nöjda med åtgärden på en serviceanmälan, och just nu når vi 95 procent. Har vi inte lyckats är det viktigt för oss att få veta det. Vi har valt den enklaste metoden, att trycka röd gubbe om man är missnöjd. Det går snabbt och ger oss viktig information om hur vi sköter vårt uppdrag, säger Anders Borggren, chef för teknisk drift på Fabege.